Sándor az úri ember

2011.12.07. 19:56

 Mint említettem már, létezik ez a meleg közösségi oldal ahol természetesen az emberek írhatnak egymásnak. Ezzel még úgy különösebben nem is lenne probléma ha normális leveleket kapnék. 

Meg kell emlitenem, hogy az adatlapomon fel van tüntetve, hogy KAPCSOLATBAN vagyok. 

Egy kedves úriembertől (aki az apám lehetne) a következő sorokat kaptam:

„Szia!
Szeretnélek megismerni, egy laza, de tartós, tartalmas, kapcsolatra. 54/183/94/ 19/5. Csepel-sziget, 51-út környéke, Pest megyében.
Minden jóban benne vagyok, velem mindent meglehet beszélni. A szex kultúrája az érzések magas foka nekem sokat jelent. Szeretem a szex minden formáját, imádok kényeztetni! Magamról, káros szenvedélyektől mentes, egészséges, diszkrét, romantikus, vagyok. Nincs tetkóm, egyedül élek, káros szenvedélyektől mentes vagyok.
Képet saját e-mail címre tudok küldeni.!!
Várom jelentkezésedet!
Puszi. Sándor.”

Sándor egyébként még mellékelte az e-mail címét és a telefonszámát, de gondoltam leszek olyan kegyes vele, hogy azt nem másolom be.

Ha ezt egy kicsit jobban kielemezzük, kezdve azzal, hogy 54 éves (én ugye 18 vagyok) már érdekes a történet. Csepel-sziget, hmm, hát én a magam részéről Csepelt nagy ívben el kerülöm, úgyhogy a dolog már itt megbukott. De ha mégsem, Sándor ugye minden jóban benne van, gondolom elvisz vidámparkba, hiszen apukámnál ez a minden jó, esetleg még fagyizni, és vele mindent meg lehet beszélni, persze ez azért biztató. No de hogy szex... itt azért ki pattannak a szemeim. Valahogy nem akarom el képzelni, ahogy egy 54 éves férfi, aki csak a láb méreteit nem közli velem, hogy fog majd engem jól meg rakni… És van egy enyhe fogalomzavara is, mert a következő mondatban azt tagolja hogy ő DISZKRÉT, illetve romantikus. (Csak nekem nem áll össze a kép?) Kétszer is nyomatékosította bennem, hogy káros szenvedélyektől mentes, ha esetleg valamit nem fognék fel.

Hát Sándor, ha esetleg ezt olvasnád csak közölöm veled hogy, nem, nincs apa fétisem és én igenis egy tetkós állatot szeretnék! 

Üdv: Papucsorránbojt 

A bejegyzés trackback címe:

https://papucsorranbojt.blog.hu/api/trackback/id/tr13446510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása